Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:56:22+01:00
Wsypać do wody i zamieszać . Cukier się rozpusci, a korek zostanie. Teraz przelać roztwór przez sitko i oddzielimy korek od cukru który bedzie w wodzi . PS. Cukier z wody można rozdzielić przez parowanie.
2010-01-04T20:56:46+01:00
Zalać mieszninę wodą, rozpuścić (poprzez mieszanie czy podgrzanie) cukier i odcedzić korek. Następnie wygotować wodę tak, by otrzymać z powrotem cukier w postaci ciała stałego ;)
2010-01-04T21:04:19+01:00
1.dodać wody ( rozpuścić cukier )
2.przesączyć roztwór ( żeby oddzielić korek )
3.odparować przesącz ( to co zostało po oddzieleniu korka )