Odpowiedzi

2010-01-04T20:59:38+01:00
1;200
1cm = 2m
12* 2 =24m
9*2 =18
2*18 + 2*24 = 36+48=84
potrzeba 84mb tasmy
2010-01-04T21:00:59+01:00
200x12cm=2400cm=24metry
200x9cm=1800cm=18metrów
Rzeczywiste wymiary wynoszą 24metry na 18 metrów

Należy obliczyć obwód prostokąta
24+24+18+18=48+36=84metrów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:05:22+01:00
12×9=108cm2 108cm2×200=21600cm2=21,6m2
12×200=2400cm=24m 9×200=1800cm=18m 24×2+18×2=84m