Odpowiedzi

2010-01-04T21:01:05+01:00
wygląda on jak normalny samochód. tylko jest on napędzany przez wiatr.można budować go jak się chce i napędzać czym sie chce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:02:34+01:00
Pojazd ekologiczny po pierwsze nie byłby na paliwo tylko na taki pojemnik gdzie napuszczałoby sie powietrze.Byłby on zielony i miał otwierany dach.Byłby zamontowany w nim pojemnik na odpady,który przypomniałby o tym,że trzeba go sprzątnąć.
2010-01-04T21:02:53+01:00
Pojazd ten powinien być wykonany z bardzo trwałego plastiku,powinien poruszać się dzięki wodzie i nie wydawać substancji szkodzących