Mam do napisania list z j. niemieckiego na temat aktywności, w liście maja zostać zawarte:
- ulubione formy aktywności,
- termin uczestnictwa,
- ilość zajęć w tygodniu,
- koszt

Jak najszybciej !!! Daje NAJ !!!! Co najmniej 100 słów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T21:17:00+01:00
Hallo, Agnieszka!
How are you doing? Bei mir ist alles gut.Vor kurzem begann Ausbildung zum Volleyball zu spielen. Uns gefiel dieses Spiel. Es ist sehr cool. Ich bin ein Verein, auf die ich mit meinen Freunden. Sie boten mir an klubu.Treningi ging ich dreimal in der Woche um 17:30 Uhr. Es gibt keine Bezahlung für diese Tätigkeiten und geben eine große Freude. Es ist ein beliebter Sport, das Leben zu kultivieren. Ich hoffe, dass in Zukunft etwas habe ich in diesem Bereich. Sie können auch gerne Volleyball? Oder haben Sie eine andere Sportart? Ich hoffe, dass wir bald in der Lage sein sich zu treffen und zusammen spielen wird. Ich kann nicht warten. Mit freundlichen Grüßen (...)

tłumaczenie:

Co u ciebie słychać? U mnie wszystko dobrze. Niedawno rozpoczęłam treningi gry w siatkówkę. Bardzo polubiłam tą grę. Jest ona bardzo fajna. Należę do klubu, do którego chodzę razem z moimi przyjaciółkami. To one zaproponowały mi, żebym chodziła do klubu.Treningi mam trzy razy w tygodniu o 17:30. Nic nie płaci się za te zajęcia, a dają bardzo wiele przyjemności. Jest to ulubiony sport, jaki uprawiam w życiu. Mam nadzieję, że w przyszłości będę robiła coś w tej dziedzinie. Ty też lubisz siatkówkę? A może uprawiasz jakieś inne sporty? Mam nadzieję, że niedługo się spotkamy i będziemy mogły razem pograć. Nie mogę się doczekać. Pozdrawiam, (twoje imię).

raczej jest dobrze. pozdrawiam ;]
2010-01-04T23:42:21+01:00
Wniosę małe poprawki (ale niestety nie mam tyle doświadczenia, by całkowicie zlikwidować błędy):
Hallo, <imię odbiorcy>!
WIE GEHTS ES DIR? Bei mir ist alles gut. Vor kurzem begann Ausbildung zum Volleyball zu spielen. Uns gefiel dieses Spiel. Es ist sehr cool. Ich bin ein Verein, auf die ich mit meinen Freunden. Sie boten mir an KLUB. TRAINING HABE ICH dreimal in der Woche um 17:30 Uhr. Es gibt keine Bezahlung für diese Tätigkeiten und geben eine große Freude. Es ist ein beliebter Sport, das Leben zu kultivieren. Ich hoffe, dass in Zukunft etwas habe ich in diesem Bereich. Sie können auch gerne Volleyball? Oder haben Sie eine andere Sportart? Ich hoffe, dass wir bald in der Lage sein sich zu treffen und zusammen spielen wird. Ich kann nicht warten.
Mit freundlichen Grüßen, <Twoje imię>