Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:06:19+01:00
"Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko"

"Dobrze widzi się tylko sercem"

"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

"Należy wymagać tego, co można otrzymać"

"Autorytet opiera się na rozsądku"

"Wśród ludzi jest się także samotnym"

"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"
3 5 3
2010-01-04T21:07:05+01:00
Aforyzmy z "Małego Księcia"
"Idąc prosto przed siebie, nie można zajść daleko"

"Dobrze widzi się tylko sercem"

"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu"

"Należy wymagać tego, co można otrzymać"

"Autorytet opiera się na rozsądku"

"Wśród ludzi jest się także samotnym"

"Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"

"Mowa jest źródłem nieporozumień"

"Zdarza się czasem, że chcąc być dowcipnym popełniamy małe kłamstwa"

"Znacznie trudniej jest osądzić siebie, niż bliźniego. Jeśli potrafisz dobrze siebie osądzić, będziesz naprawdę mądry"

"Nie ma rzeczy doskonałych"

"Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez"

"To bardzo smutno zapomnieć przyjaciela"

"Woda może także przynieść korzyść sercu"

" "Oswoić" znaczy "stworzyć więzy" "

"Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostaje"

"Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać"

"Kochać to nieznaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć w tym samym kierunku"

"Zawsze się wydaje, że w innym miejscu będzie lepiej"

Autorem tych wszystkich aforyzmów jest oczywiście Antoine de Saint-Exupery.
2 5 2
2010-01-04T21:08:57+01:00
"Dobrze widzi się tylko sercem"
"Należy wymagać tego, co można otrzymać"
"Mowa jest źródłem nieporozumień"
"Nie ma rzeczy doskonałych"
"Kochać to nie znaczy patrzeć na siebie, lecz patrzeć w tym samym kierunku"
"Ludzie mają zbyt mało czasu aby cokolwiek zrozumieć"
5 5 5