Odpowiedzi

2010-01-04T21:11:17+01:00
1. Ich will eine hund haben.
2. Ich habe super Wohnung mit 4 Zimmers(tu nie mam pewności, może być Zimmern)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:15:51+01:00
1. Ich möchte gerne einen Hund haben.
2. Ich habe eine große Wohnung mit vier Zimmern.
2010-01-04T21:16:05+01:00
1. Chciałbym mieć psa.
2. Mam super mieszkanie, z 4 pokojami.
|po angielsku
1. I would like to have a dog.
2. I have a great apartment with four rooms.


lub po niemiecku bo nie wiem po jakiemu to ma być

1. Ich möchte gerne einen Hund haben.
2. Ich habe eine große Wohnung mit vier Zimmern.