Wypisz z 5 zdań .. np.znaczenie bakterii : a0. pasożywne : - przepysł spożywczy [jogurt, kefir] -oczyszczanie ścieków itd.. itp.. teraz trzeba mi wymienić z negatywnych..;p prosze zrubciemi mi to teraz błagam ...;p

nie moge dać więcej puntów..;p

sory

2

Odpowiedzi

2010-01-04T21:26:23+01:00
Psucie pokarmów
wywołuja choroby angina, tężec
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:26:58+01:00
-przysprzyjają wiele strat w gospodarce (np.gnicie produktów)
-są przyczyną groźnych chorób u roślin (np. mokra zgnilizna , czarna nóżka , rak bakteryjny drzew , parch bakteryjny)
-są przyczyną groźnych chorób u zwierząt (np. wąglik, nosacizna , gróźlica , zgnilec pszczół )
- są przyczyną groźnych chorób u człowieka (np.trąd,kiła,tężec,dżuma, angina, gróźlica)
1 5 1