Odpowiedzi

2009-09-19T15:38:10+02:00
B - A = x
22*50'S - 20*S = 2*50'
Jeżeli chcemy obliczyć, jaka długość w rzeczywistości:
1* = 111,2 km
1' = 1,852 km
2 x(razy) 111,2 km = 222,4 km
50 x (razy) 1,852 km = 92,6 km
222,4 km + 92,6 km = 315 km
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T15:48:12+02:00
22*50` - 20*=2*50` - ponieważ oba punktu leżą na półkuli południowej to odejmujemy mniejszą od większej, gdyby jeden punkt był na północy (N) a drugi na południu (S) to należałoby dodać wartości do siebie.