Odpowiedzi

2009-09-19T15:43:56+02:00
Pani Ewelina odziedziczyła jedną szóstą działki nad jeziorem.Jeżeli sprzeda jedną czwartą swojego terenu,to jaką cześcią działki będzie dysponować?

1/6 - część Pani eweliny

1/6×1/4=1/24-część jaką p. Ewelina chca sprzedać
1/6-1/24=4/24-1/24=3/24=1/8

Odp. Pani ewelinie zostanie 1/8 działki nad jezioriem.
5 3 5
2009-09-19T15:43:58+02:00
Zostanie je jedną ósma działki
1 / 6×1 / 4=1 / 24
1 / 6-1 / 24=4 / 24-1 / 24=3 / 24=1 / 8



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T15:45:57+02:00
X-powierzchnia działki
skoro pani Ewelina odziedziczyła1/6 działki to posiada 1/6 x
jeśli sprzeda 1/4 swojego terenu to pozostanie jej 3/4 tego co miała czyli:
¾*⅙x=3/24x=⅛x
odp. Pani Ewelina będzie dysponować ⅛ działki.
3 5 3