Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:39:41+01:00
Podaję linki, bo tego strasznie dużo ;)

http://www.kobieta.pl/wiersze/pokazwiersz.php?wierszid=1355208345

http://www.portal-pisarski.pl/readarticle.php?article_id=2611

http://www.kobieta.pl/wiersze/pokazwiersz.php?wierszid=1028153521

http://www.wiersze.annet.pl/w,,6004
1 5 1
2010-01-05T00:24:46+01:00
Pierwiosnek



Jeszcze w polu tyle śniegu,
Jeszcze strumyk lodem ścięty,
A pierwiosnek już na brzegu
Wyrósł śliczny, uśmiechnięty:


Witaj, witaj, kwiatku biały,
Główkę jasną zwróć do słonka,
Już bociany przyleciały,
W niebie słychać śpiew skowronka.

Stare wierzby nachyliły
Miękkie bazie ponad kwiatkiem:
Gdzie jest wiosna? Powiedz, miły,
Czyś nie widział jej przypadkiem?
Lecz on, widać, milczeć wolał.


O czym myślał -któż to zgadnie?
Spojrzał w niebo, spojrzał w pola,
Szepnął cicho: -Jak tu ładnie…
1 5 1