Odpowiedzi

2009-09-19T15:53:40+02:00
Oblicz rozciągłosc równoleżnikową :
A-20* S
B- 22* 50' S
wiedząc że 1* to 111,1 km a 1' to 1,85km.
I gdy stopnie są na tej samej półkuli to odejmujemy.
B-A= 22* 50' S-20* S=2* 50'
2* 50' =2 *111,1km + 50*1,85km.=222,2 + 92,5 =314,7 km
Mój problem:
Czy ten wynik może wyjść na minusie ?Chyba nie? nie bo odejmujesz od większej liczby.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T15:57:11+02:00
Oblicz rozciągłosc równoleżnikową :
A-20* S
B- 22* 50' S
wiedząc że 1* to 111,1 km a 1' to 1,85km.
I gdy stopnie są na tej samej półkuli to odejmujemy.
Mój problem:
Czy ten wynik może wyjść na minusie ?Chyba nie?

Oczywiście wynik na minusie być nie może.

22*50`-20*=2*50`
2×111,1=222,2[km]
50×1,85=92,5[km]

222,2+92,5=314,7[km]
  • Użytkownik Zadane
2009-09-19T16:07:21+02:00
Oblicz rozciągłosc równoleżnikową :
A-20* S
B- 22* 50' S
22*50'-20*=2*50'
2x111,1=222,2km
50x1,85=92,5km
222,2+92,5=314,7km
Odległośc nie może wyjśc minusowa, to byłby nonsens.