Odpowiedzi

2010-01-04T21:38:28+01:00
Kiedy się już dziś?
Kto zrobił śniadanie?
Co robiłeś w nocy?
Kto pomógł Ci w szkole?
Jak pomóc rodzicom w domu?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:39:21+01:00
1. O której dzisiaj wstałeś ?
2. Kto zrobił śniadanie ?
3. Co robiłeś przed południem ?
4. Komu pomogłeś w szkole ?
5. Jak pomogłeś rodzicom w domu ?
2010-01-05T01:29:55+01:00
Kiedy ty dziś wstałeś?
Kto robił śniadanie?
Co robiłeś przed południem?
Komu pomogłeś w szkole?
Jak pomogłeś swoim rodzicom w domu?