Napisz dedykację , które mógłbyś umieścić na swoim zdięciu , dla następujących osób :
a) kolegi z klasy ,
b) kolegi z zagranicy , którego znasz tylko z listów ,
c) wychowawcy klasy ,
d) swoich wielbicieli , którzy przyznali Ci tytuł Nastolatka R

3

Odpowiedzi

2010-01-04T22:07:29+01:00
A)Fota z dedykacją dla spoko kolegi z klasy ;] Thx za ściągi ;p
b) Dla Ciebie zagraniczny KolegoO ....:] Wkrótce odp na Twój list
c)Dla naj naj Wychowawczyni. Pozdrowienia Dla pani .
d)Dla tych którzy przyznali mi miano Nastolatka Roku Dziękuję :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:17:53+01:00
A) Dla świetnego kumpla, żeby zawsze pamiętał o starym przyjacielu

b Dla przemiłego kolegi , którego nie miałam okazji poznać osobiście, a mimo tego mam wrażenie jakbyśmy znali się od lat.

c Dla Sympatycznej Pani Kowalskiej z podziękowaniami za trud włożony w nasze wychowanie i życzeniami wytrwałości w dążeniu do celu.

d Z dedykacją dla moich zawsze wiernych i oddanych fanów . Ściskam was serdecznie i całuje mocno.

Na końcu kazdej dedykacji podpis
3 3 3
2010-01-04T23:41:37+01:00
A) dla kolegi z klasy , abys mnie pamietal po latach szkoly
b) dla sympatycznego kolegi z ( tutaj wpisujemy kraj) , mam nadzieje ze sie kiedys zobaczymy
c) dla troszczacej sie o nasze zachowanie i wyniki w nauce kochanej wychowawczyni

d) dla wspanialych fanow mojej urody :)
1 5 1