Odpowiedzi

2010-01-04T21:56:50+01:00
1.Karol Dickens
2.Elbenezer Scrooge
3.2009
4.USA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T21:57:10+01:00
Opowieśc wigilijna (Christmas Carol) z 2009 roku

Reżyser: Robert Zemeckis
Glowna rola: Jim Carrey
Rok produkcji: 2009 (Data pramiery w Polsce- 20.11.2009, na świecie- 03.11.2009)
Kraj pochodzenia: USA


PS. Z tego co mi wiadomo Karolinko to Dickens zmarl w 1870 rku, wiec jak mogl rezyserowac film w 2009? ;)
2010-01-04T22:00:09+01:00
Reżyseria: David Jones
imię i nazwisko odtwórcy głównej roli-
Patrick Stewart – Ebenezer Scrooge
Film telewizyjny wyprodukowany w 1999 roku przez Patricka Stewarta.
Kraj produkcji -USA
Język - angielski