Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:06:20+01:00
Marnością można określić utratę wiary w Boga, odwrócenie się od kościoła, posiadanie cech wyłącznie mających na celu utrzymanie siebie przy życiu. Marnością również określa się brak uczuć, jak na przykład miłości. Był niegdyś wiersz, który traktował o człowieku nie kochającym i opisywał go "byłbym niczym cymbał brzmiący".
Gdy człowiek osiągnie punkt wszechmarności nie może doszukiwać się sensu życia, bo życie egoisty (wyłącznie dla siebie) jest puste i nieprzyszłościowe.
1 5 1
2010-01-04T22:06:41+01:00
Mianem marności we współczesnym świecie można nazwać dokładnie wszystko co nas otacza... komputer- łatwo sie od niego uzależnić
czekolada- także łatwo sie od niej uzaleznić, sama jestem tego przykładem ;)
źli ludzie- po prostu są źli i tyle. We współczesnym świecie wszystko może być marne jeśli głębiej sie nad tym zastanowimy. Natomiast sadzę, że pośród tych marnosci człowiek na pewno odnajdzie sens życia... Uzależnieni od komputera myslą, że to jest ich sensem.
Wiem, że mało ale mało sprecyzowałaś. Mam nadzieję, że jest nieźle...
1 5 1