Proszę o przetłumaczenie tekstu,na jutro!!
Z góry dziękuję ;)

A:There are batteries here.See the price?
B:Oops,the ones we got from the kiosk were really expensive
A:I told you.Ihope you have the recipe with you.They don't like it when custromers have products from other shops.
B:I know.Don't worry-I've got it.
A:Look.They have a large choice of computer games here.
B:We don't need computer games for the party
A: Look.I didn't know this shop sells tortilla chips.And the're so cheap
B:Right,I know this is good price,but why take five packets?Are we going to eat nothing but crips?
A:Come off it.It's a real bargain?
B:You're turning into a shopaholic.Let's stick to the shopping list.Where is it?
A:In the trolley
B:Right,what else do we need?Why do you want to buy this magazine?
A:I'll read it when we wait in the queue and leave it at the checkout

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T23:26:52+01:00
A:Tam są baterie. Widzisz cenę?
B:Oops, te co kupilismy w kiosku byly naprawde drogie
A:Mowilem ci. Mam nadzieje ze masz paragon ze sobą. Oni nie lubia kiedy kupujacy maja produkty z innych sklepow.
B:Wiem, nie boj sie mam to.
A: Patrz maja duzy wybor gier komputerowych tutaj.
B:Nie potrzebujemy gier komputerowych na impreze
A:Patrz, nie wiedzialem ze ten sklep sprzedaje Chipsy o smaku tortilli. A do tego sa tanie
B:Prawda wiem ze to dobra cena ale po co brac piec paczek. Bedziemy jest nic innego tylko chipsy ?
A:No dalej. to prawdziwa okazja!
B:Zmieniasz sie na zakupoholika. Trzymajmy sie listy zakupow, gdzie ona jest ?
A: w wózku
B:Okej co innego nam potrzeba? Po co chcesz kupic ten magazyn ?
A:Przeczytam to kiedy bedziemy czekaj w kolejce i oddam przy kasie
2010-01-04T23:40:35+01:00
A: Tutaj są baterie! Widzisz może ich cenę?
B: Uppss! Kupiliśmy już je w jednym kiosku,ale tam byly o wiele drozsze!
A:No.. Mówiłem Ci, żebyś wziął paragon! Oni nie lubia gdy sie ma produkty z innych sklepow.
B:Wiem... Nie martw się.. wzialem ten paragon.
A: Spojrz jaki oni maja tutaj ogromny wybor gier komputerowych!
B: Nie potrzebujemy przeciez gier na przyjecie.
A:Zobacz! Nie wiedzialem ze tu sprzedaja tortilla chips(nie iwem jak to na pl).I nawet są tanie!
B:Racja! Sa w dobrej cenie, ale dlaczego mamy kupic piec porcji..? Nie idziemy jesc czy jemy chipsy?
A:Wychodzimy juz? To bedzie dobry pomysl.
B:Stajesz się zakupoholikiem xD Dawaj marchew. Gdzie ja masz?
A: W koszyku.
B:Racja. Co jeszcze musimy kupic? Czemu chcesz kupic te gazete?
A: Bede ja czytal gdy bedziemy czekac w kolejce i zostawie ja przy kasie.