Odpowiedzi

2010-01-04T22:22:18+01:00
- Hej!
-Cześć!
-Słyszałaś co się stało dziś w nocy?
-Nie.
-W tamtym domu na ul. Krakowskiej zaczadziła się rodzina.
-Jejku!! Która.
-Nazwiska nie znam .Ale te dwie córki z widzenia znałam.
-Straszne rzeczy! Skąd o tym wiesz?
-A mama mi mówiła.
-Szkoda mi ich,ale cóż stało się.
-Popatrz w tamtą stronę, jacyś chłopcy .. i to przystojni.
-Uuu przystojni przystojni .
-I uśmiechają się do nas.
-Muszę już iść bo mama mnie woła .
ok... Pa
-Pa :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:27:03+01:00
ZDZIWIENIE:
podaje najprostrze przykłady
-mam dziaj nie przyjedzie(żona do męża)
-to może wyjdziemy gdzieś razem( naglę dzwoniący dzwonekprzy drzwiach)
-kto to może być ?
-otworze kochanie,dzień dobry coreńko
-ale mamo miałaś nie przyjeżdzać

ZAWSTYDZENIE:
kolo dwóch przyjaciół stoi nowy nauczyciel chłopaki rozmawiają o nim nie wiedzc że stoi kolo nich
-ten nauczyciel to jakiś głupi wstawił mi nagane za to że wstałem z ławki
-e nie przejmuj sie to taki ......
nauczyciel wszystko slyszy podchodzi do chlopcow i daje im kazanie

to moze być przykład dialogu na zakłopotanie i zastydzenie

ZŁOŚĆ:
-nie nawidze tej panienki dała mi w twarz bo przez przypadek popchnołem ją i się przewruciła. na dodatek jeszcze oskarzyła na mnie

zobrazowałem ci to, zrobiłem ci taki mały schemcik a ty to przerób według własnych potrzeb ok jesli pomogłem to sie ciesze ale myśle ze naprowadzilem cie na dobry tok myślenia