Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:13:57+01:00


Dopóki nie chcesz wiedzieć
Że mogę być szczery jak łzy
Zamykasz drzwi szczę¶liwych chwil
Dopóki nie chcesz uwierzyć w mój strach
Gdy jestem sam
Tak długo będę czekaniem i wiar±
Że zdarzy się cud

Dopóki nie wiesz
Jesien pisze te wiersze dla Ciebie
Takie smutne jak ja
Dopóki nie wiesz
Czym wypełnić tę przestrzen
Nie mogę więcej Ci dać

Dopóki nie wiesz
Że mogę być wierny jak cien
Zamykasz drzwi szczę¶liwych chwil
Dopóki nie chcesz uwierzyć w mój strach
Gdy jestem sam
Tak długo będę czekaniem i wiar±
Że zdarzy się cud
2 5 2
2010-01-04T22:17:03+01:00
Oh mam kłopot brak weny :*
na kiedy to zd. ??
Jak mi coś przyjdzie to napiszę :( :**
2010-01-04T22:37:28+01:00
Mam dla ciebie kilka porad:

-Wytłumacz na jaki temat temat?
- mam pisać jako ja, ty ,oni itp. ?
-Do jakiejsc konkretnej muzyki ?


To jest to czego szukasz,
Czego chcesz i marzysz,
Choć za mną ,
bo cie nie oszukam
I zawsze bedzie fajnie

Gdyby nie ja
byłabys pusta, dretwa,
jestem ciety wiec cie wypelniam
w radosci ,smutku
jestem przy tobie,
choc tego nie widzisz majac mysli
kolorowe

Bo to ja pokaze ci swiat
be ze mnie bedziesz nikim
i choc myslisz ze wszystko znasz
to grubo sie mylisz
Bo to ja jestem
tym kims
tego kogo szukasz cale zycie
wiec zostan prosze ze mna
bo przy tobie moje miejsce.


moze i glupie ale nie sprecyzowales zadania ;)





2 5 2