W grupie 16 osob przebywajacych w klasie 75% stanowiły dziewczyny. w pewnym momencie do klasy weszly jeszcze dwie dziewczynki i dwóch chlopców i wskutek tego :
a. procen chlopcow w tej grupie zmalal a dziewczat wzrosł.
b. procent chlopcpw w tej gr wzrosl a dziewczat zmalał.
c. procent dziewczat w tej gr zmalał a chlopcow sie nie zmienił.
d. procent chlopcow w tej grupie zmalał a dziewczat sie nie zmienil

??? prosze o dobrze rozpatrzoną odpowiedz :)) dziękuję ;*

2

Odpowiedzi

2010-01-04T22:14:00+01:00
Odpowiedź B

16 osób - 100%

dziewczyny 75%
dziiewczyny - 12 osób

chłopcy - 4 osoby , 25%


po dojsciu

20 osob - 100%

dziewczyny 14 osob - 70%

chlopcy 6 osob - 30%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:17:34+01:00
W grupie 16 osob przebywajacych w klasie 75% stanowiły dziewczyny. w pewnym momencie do klasy weszly jeszcze dwie dziewczynki i dwóch chlopców i wskutek tego :
a. procen chlopcow w tej grupie zmalal a dziewczat wzrosł.
b. procent chlopcpw w tej gr wzrosl a dziewczat zmalał.
c. procent dziewczat w tej gr zmalał a chlopcow sie nie zmienił.
d. procent chlopcow w tej grupie zmalał a dziewczat sie nie zmienil

75%*16-ilość dziewczyn na początku w klasie
75%*16=0,75*16=12

12+2=14
4+2=6

razem 20 osób
20-100%
14-x

20x=1400% /:20
x=70% procent dziewcząt
Odp.b procent chłopców wzrósł, bo było 25% a jest 30% i procent dziewcząt zmalał, bo był 75% a jest 70%