Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:20:53+01:00
2x=x
2x+80=x+145
x=145-80
x=65ton

2*65=130 ton

W pierwszym magazynie było 65 ton a w drugim 130
2010-01-04T22:21:17+01:00
X-ilość węgla w magazynie 1
2x-w 2
2x+80t=x+145t
2x=x+145t-80t
2x=x+65t
x=65t
2x=130t

Odp: W 1 magazynie jest 65ton węgla, a w 2 130 t węgla
2010-01-04T22:25:41+01:00
{x=2y
x+80=y+145
pod x podstawiamy 2y
2y+80=y+145
2y-y=145-80
y=65
x=65*2
x=130
i gitara:D