Odpowiedzi

2010-01-04T22:27:07+01:00
Każdy z duchów chciał pokazać Scrooge`owi jak ważne są święta, że można je wspaniale spędzić z rodziną, że musi się w końcu zmienić, pomagać innym a wtedy on też będzie czuł magię świąt.

:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:31:54+01:00
Pierwszy był duch Marley'a, który poinformował go o przybyciu innych duchów ;)

Drugi był Duch przeszłych Świąt Bożego Narodzenia - duch chce uświadomić bohaterowi, że w swoim życiu zmarnował wiele szans na szczęście i sam jest winien swojej niedoli

Trzeci był Duch teraźniejszych Świąt Bożego Narodzenia - chce uświadomić bohaterowi jak powinno się spędzać święta

Czwarty był Duch przyszłych Świąt Bożego Narodzenia - chce pokazać bohaterowi jak będą wyglądać jego święta za rok, a raczej to, że każdy będzie się cieszył z jego śmierci

;))
2 2 2