ZADANIE 2
OCEŃ CZY PODANE ZDANIE JEST PRAWDZIWE.wPISZ TAK LUB NIE.
3/4LICZBY 200 TO 150
7/8 LICZBY 400 TO 350
1 i 2/3 LICZBY 600 TO 1000
1i1/12liczby 36 to 39

zad3 ile to godzin?
3/3 doby
3/4 doby
1i1/3 doby
1/8 doby
3/5 kilograma
1/20 kilograma
1i 1/4 kilograma
2 i 7/20 kilograma
zadanie 4
3/5:4/7=
1/3:5/7=
3 ;1/4=
2 i1/4 ;5/2=
3/14;2I 3/4=
21/4;1i 1/8=
prosze o szybkie rozwiozanie zadan.Dzięki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:41:07+01:00
3/4LICZBY 200 TO 150 TAK
7/8 LICZBY 400 TO 350 TAK
1 i 2/3 LICZBY 600 TO 1000 TAK
1i1/12liczby 36 to 39 TAK

zad3 ile to godzin?
3/3 doby 24H
3/4 doby 18H
1i1/3 doby 32H
1/8 doby 3h
3/5 kilograma 600 gram
1/20 kilograma 50 gram
1i 1/4 kilograma 1250 gram
2 i 7/20 kilograma 2350 gram
zadanie 4
3/5:4/7= 1i 1/20
1/3:5/7= 7/15
3 ;1/4= 12
2 i1/4 ;5/2= 9/10
3/14;2I 3/4= 6/77
21/4;1i 1/8= 14/3
39 4 39
2010-01-04T22:43:32+01:00
ZADANIE 2
OCEŃ CZY PODANE ZDANIE JEST PRAWDZIWE.wPISZ TAK LUB NIE.
3/4LICZBY 200 TO 150 tak
7/8 LICZBY 400 TO 350 tak
1 i 2/3 LICZBY 600 TO 1000 tak
1i1/12liczby 36 to 39 tak

zad3 ile to godzin?
3/3 doby 24
3/4 doby 18
1i1/3 doby 32
1/8 doby 3
3/5 kilograma 600 gram
1/20 kilograma 50 gram
1i 1/4 kilograma 1250 gram
2 i 7/20 kilograma
zadanie 4
3/5:4/7= 1,05
1/3:5/7= 1,82
3 ;1/4= 12
2 i1/4 ;5/2= 0,9
3/14;2I 3/4=
21/4;1i 1/8= 4 i 2/3
8 2 8
2010-01-04T22:44:22+01:00
3/4 liczby 200 to 150 prawda
7/8 liczby 400 to 350 prawda
1 i 2/3 liczby 600 to 1000 prawda
1 i 1/12 liczby 36 to 39 prawda


zad3
3/3 doby to 24 godziny
3/4 doby to 18 godzin
1i1/3 doby 32 godziny
1/8 doby 3 godziny
3/5 kilograma tego w godzinach nie idzie ale mysle ze ma byc w gramach 600g
1/20 kilograma 50 g
1i 1/4 kilograma 1250 g
2 i 7/20 kilograma 2350 g
zadanie 4
3/5:4/7= 1i1/20
1/3:5/7= 7/15
3 ;1/4= 12
2 i1/4 ;5/2= 9/10
3/14;2I 3/4= 6/77
21/4;1i 1/8= 4i 2/3
4 2 4