Odpowiedzi

2010-01-04T22:40:26+01:00
Różnica polega na tym, że misterium to tajemniczy obrządek lub niezrozumiałe, tajemnicze zjawisko, a moralitet to średniowieczny utwór sceniczny z alegorycznymi postaciami personifikującymi walkę dobra ze złem.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:41:13+01:00
Misterium, jest to środek poetycki średniowiecznego dramatu, natomiast maralitet jest rodzajem pozaśredniowiecznego dramatu.
2 5 2