Pytania:
1. Gdzie w Polsce można spotkać litewką mniejszość narodową, a gdzie ukraińska?
2. Obszar Polski z nadmiarem opadów
3. Najzimniejszy rejon Polski
4.Jak nazywa się okrąg, w któryhm zaczęły się tworzyć pokłady węgla kamiennego?

2

Odpowiedzi

2010-01-04T22:56:15+01:00
1. litewska: w woj. podlaskim, ukrainska: niemalze w calej Polsce a w szczegolnosci w woj. podkarpackim, warminsko-mazurskim, pomorskim, zachodniopomorskim
2. Tatry, Sudety
3. Suwałki
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T23:01:04+01:00
1.

a. Litwini [5,8 tys.] => okolice Suwałk;
b. Ukraińcy [31,0 tys.] => pd.-wsch. Polska; województwa: podlaskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie;
------------------------------------------------------------------------------
2.

południowa Polska [Sudety i Karpaty]
------------------------------------------------------------------------------
3.

południowa Polska [Zakopane];
północno-wschodnia Polska [np. Białystok];
------------------------------------------------------------------------------
4.

Tarnowskie Góry. [z Tym tak na 65%.?]
------------------------------------------------------------------------------


1 5 1