Odpowiedzi

2010-01-04T22:56:43+01:00
R=h
Pp-pole podstawy (górna = dolna)
Pb- pole boczne
Pc pole całkowite

Pp=2* πr²
Pb=2πr*h →Pb=2πr*r →Pb=2πr²

Pc= Pb+Pp
Pc= 2*πr²+2πr²=2πr²+2πr²=4πr²
100cm²=4πr² /4π
100cm²/4π=r² /√
√(100cm²/4π)=r
r≈2,82
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T22:59:35+01:00
Będę improwizował o co chodzi w tym zadaniu
Ppc- pole pow. całkowitej
r=h

Ppc=100π cm²

Pc=2πr²+2πr*r
100π=2πr²+2πr²
100π=4πr²/:4π
100=r²
r²=100
r=√100
r=10cm
31 1 31