Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T23:04:30+01:00
Mechanizm OLE umożliwia tworzenie uniwersalnych obiektów pisanych w dowolnych językach programowania i wielokrotne ich wykorzystanie przez różne aplikacje. ;]
19 3 19
2010-01-04T23:19:43+01:00
Mechanizm OLE (Object Linking and Embedding (Łączenie i osadzanie obiektów)) umożliwia projektowanie i tworzenie ponownie używalnych obiektów typu plug-and-play, które współdziałają ze sobą w wielu aplikacjach. Używany w arkuszach kalkulacyjnych, edytorach tekstów
15 3 15