Cześć! Niedługo muszę recytować wiersz. Nie powiem, lubię to, dla mnie to sama przyjemność. Co roku potrafię dobrac ciekawy wiersz, a teraz? Kompletny brak weny :(
Moglibyście mi doradzić jakieś wiersze? Takie, żeby było można się wykazać. Wiecie - emocje (wesołe, albo smutne - byleby emocje). Podajcie kilka przykładów, proszę. Dam dużo punktów, bo bardzo mi na tym zależy.
Z góry dziękuję za poświęcony czas za napisanie odpowiedzi :)
(A, i jestem w gimnazjum. Więc nie zbyt dziecinny, ale też nie jak dla umarłego. Lubię refleksję, głębokie wiersze, które coś znaczą. Podniosłe emocje, ale i zabawne i ciekawe historie przedstawione w wierszach)
xoxo

2

Odpowiedzi

2010-01-05T00:12:01+01:00
"Koniec i początek" W Szymborska- sam go recytowalem w liceum
"Testament mój" - Herberta- tez piekny
"Ci ludzie" Baczyński Krzysztof Kamil
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T00:17:00+01:00
Ja zazwyczaj recytuje
Bławatek -Adama Asnyka
Nike która się waha - Zbigniew Herbert (przepiekny wiersz)