Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T09:25:30+01:00
S = ?
a = 2m/s2 = 1 m/s
t = 4s

W ciągu czterech sekund:
s = a * t² /2
s = 1 * 4² /2
s = 8 m

W czwartej sekundzie:
s = a * t² /2
s = 1 * 1² /2
s = 0,5 m

Mam nadzieję że dajesz najlepszą ;)
2010-01-05T13:50:03+01:00
A= 2 m/s^2
t = 4s
s= ?
1. obl. drogę w ciągu 4 s
s = a*t^2 /2
s = 2 m/s^2 *(4s)^2/2
s = 16 m (
w I rozwiązaniu pomyłkowo źle obl. 4^2 , bo powinno być 4*4 = 16)
2. obl. drogę po przebyciu 3s
s = a*t^2/2
s = 2 m/s^2 * (3s)^2/2
s = 9m
3. obl. drogę w czwartej sekundzie
s = s4 - s3
s = 16 m - 9m= 7m