Odpowiedzi

2010-01-05T11:42:25+01:00
An=n^3-3n+8
A1 = 1 - 3 + 8 = 6
A2 = 8 - 6 + 8 = 10
A3 = 27 - 9 + 8 = 26
A4 = 64 - 12 + 8 = 60
A5 = 125 - 15 + 8 = 118

An=2n^3-3n+8
A1 = 2 - 3 + 8 = 7
A2 = 16 - 6 + 8 = 18
A3 = 54 - 9 + 8 = 53
A4 = 128 - 12 + 8 = 124
A5 = 250 - 15 + 8 = 243

An=n^3-n^2+8
A1 = 1 - 1 + 8 = 8
A2 = 8 - 4 + 8 = 12
A3 = 27 - 9 + 8 = 26
A4 = 64 - 16 + 8 = 56
A5 = 125 - 25 + 8 = 108
2010-01-05T11:48:01+01:00
An=n^3-3n+8
a1=1^3-3*1+8=1-3+8=6
a2=2^3-3*2+8=8-6+8=-6
a3=3^3-3*3+8=27-9+=26
a4=4^3-3*4+8=64-12+8=60
a5=5^3-3*5+8=125-15+8=118

an=2n^3-3n+8
a1=2*1^3-3*1+8=2-3+8=7
a2=2*2^3-3*2+8=16-6+8=18
a3=2*3^3-3*3+8=54-9+8=53
a4=2*4^3-3*4+8=128-12+8=124
a5=2*5^3-3*5+8=250-15+8=243

an=n^3-n^2+8
a1=1^3-1^3+8=1-1+8=8
a2=2^3-2^2+8=8-4+8=-4
a3=3^3-3^2+8=27-9+8=26
a4=4^3-4^2+8=64-16+=56
a5=5^3-5^2+8=125-25+8=108
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T11:51:35+01:00
An=n3(n do trzeciej)-3n+8
a1 = 1³-3*1+8=1-3+8=6
a2 = 2³-3*2+8=8-6+8=10
a3 = 3³-3*3+8=27-9+8=26
a4 = 4³-3*4+8=64-12+8=60
a5 = 5³-3*5+8=125-15+8=118
An=2ndo trzeciej-3n+8
a1 =2*1³-3*1+8=2-3+8=7
a2 =2*2³-3*2+8=16-6+8=18
a3 =2*3³-3*3+8=54-9+8=53
a4 =2*4³-3*4+8=128-12+8=124
a5 =2*5³-3*5+8=250-15+8=243
An=ndo trzeciej-ndo drugiej+8
a1=1³-1²+8=1-1+8=8
a2=2³-2²+8=8-4+8=12
a3=3³-3²+8=27-9+8=26
a4=4³-4²+8=64-16+8=56
a5=5³-5²+8=125-25+8=108