Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T11:55:36+01:00
Oblicz ile gramów soli powstanie po całkowitym odparowaniu 200g wody morskiej,jezeli stezenie soli w wodzie morskiej wynosi 3,5%

mr=200g
Cp= 3,5%

ms= (mr*Cp)/100
ms=(200*3,5)/100
ms=7g

Po odparowaniu wody pozostanie 7g soli
7 4 7
2010-01-05T11:58:39+01:00
Mr = 200g
Cp = 3,5%

Cp = ms*mr\100%
ms = mr*Cp\100%
ms = 200g*3,5%\100%
ms = 7g

Odp: Po odparowaniu wody powstanie 7g soli.
4 3 4