Usuń napisy zaznaczone na czerwono na obrazku co.PNG

Obrazek do przeróbki oryginalny bez zaznaczeń to ten drugi w załącznikach 2153019_1249...

Kto zrobi to ładnie żeby mało było znać że tam one były to dostanie 50pkt. :):)


GDYBY OBRAZKI SIĘ NIE ŁADOWAŁY TU SĄ ZLINKOWANE
co.PNG - http://img690.imageshack.us/img690/7664/17815337.png

2153019_1249... - http://img511.imageshack.us/img511/2944/21530191249661165k.jpg

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:39:15+01:00
Tu jest zmienione:
http://img689.imageshack.us/img689/9494/215done.jpg

MAM NADZIEJE, ŻE WIESZ, ZE TEN OBRAZEK JEST CHRONIONY PRAWAMI AUTORSKIMI "DEVIANTART":P
2010-01-05T15:19:29+01:00