Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:10:11+01:00
Serdecznie chciałabym podziękować mojej najlepszej przyjaciółce za wspieranie mnie w trudnych dniach mego życia.
Była przy mnie zawsze gdy jej potrzebowałam.
Wspierała mnie gdy nikt nie mókł mi pomóc.
Zawsze miała dobre pomysły i umiała mnie wyciągnąć z kłopotow.
Gdy miałam doła w różnych sprawach zawsze umiała mnie pocieszyć.
Dziękuje jej za to bardzo!!Nie ma lepszej przyjaciółki na całym świecie!
2010-01-05T13:11:43+01:00
Chciałabym podziękować mojemu dobremu koledze.
Za co?
Za to ,że był przy mnie kiedy tego potrzebowałam.
Jak miałam jakiś problem on był jedyny,który mógł mi pomóc.
Dziękuję za te wspaniałe chwile pełne szczerości i uśmiechu.
Dziękuję za to ,że przy nim czułam się bezpiecznie.
Dzięki niemu stałam się otwarta na ludzi,poznałam co na prawdę znaczy kochać.
Dziękuję za to ,że po prostu jest.
1 5 1