Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:37:30+01:00
"Muzyka za pan brat''
Moja Muzyka jest jak słońce promieniujące
taka szybka jak zołnierze mszerujące na baczność
Im wszyscy żeśmy się zabrali i tak spiewali i maszerowali.
Bo muzyka to promień ciepła a zarazem grzmot cierpienia
Niewiem czy ci sie to spodoba ale tak jakoś sobie wymysliłam
1 1 1
2010-01-05T18:40:01+01:00
"Muzyka za pan brat''
Moja Muzyka jest jak słońce promieniujące
taka szybka jak zołnierze mszerujące na baczność
Im wszyscy żeśmy się zabrali i tak spiewali i maszerowali.
Bo muzyka to promień ciepła a zarazem grzmot cierpienia
Niewiem czy ci sie to spodoba ale tak jakoś sobie wymysliłam