Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:42:28+01:00
WSZYSTKIE!!!

Mackenzie-Morze Beauforta
Peace-Mackenzie
Athabaska-Mackenzie
Liard-Mackenzie
South Nahanni-Liard
Missisipi-Zatoka Meksykańska
Missouri-Missisipi
Platte -Missouri
Kansas-Missouri
Milk-Missouri
Yellowstone-Missouri
Arkansas-Missisipi
Canadian-Arkansas
North Canadian-Canadian
Red-Missisipi
Ohio-Missisipi
Tennessee-Ohio
Des Moines-Missisipi
Jukon-Morze Beringa
Koyukuk-Jukon
Porcupine-Jukon
Rio Grande-Zatoka Meksykańska
Pecos-Rio Grande
Nelson-Zatoka Hudsona
Saskatchewan-Winnipeg
Saskatchewan Południowy-Saskatchewan
Red Deer-Saskatchewan Południowy
Saskatchewan Północny-Saskatchewan
Red-Winnipeg
Assiniboine-Red
Souris-Assiniboine
Winnipeg-Winnipeg
Kolorado-Ocean Spokojny
Green-Kolorado
Kolumbia-Ocean Spokojny
Snake-Kolumbia
Kootenay-Kolumbia
Churchill-Zatoka Hudsona
Brazos-Zatoka Meksykańska
Colorado-Zatoka Meksykańska
Fraser-Ocean Spokojny
Kuskokwim-Morze Beringa
Rzeka Świętego Wawrzyńca-Ocean Atlantycki
Ottawa-Rzeka Świętego Wawrzyńca
Saguenay-Rzeka Świętego Wawrzyńca
Manicouagan-Rzeka Świętego Wawrzyńca
Alabama-Zatoka Meksykańska
Lerma-Ocean Spokojny
Severn-Zatoka Hudsona
Albany-Zatoka Hudsona
Back-Morze Beauforta
Churchill-Zatoka Hudsona
Usumacinta-Zatoka Meksykańska
Thelon-Zatoka Hudsona
Dubawnt-Thelon
Kazan-Thelon
La Grande-Zatoka Hudsona
Koksoak-Ungava
Caniapiscau-Koksoak
Rivière aux Mélèzes-Koksoak
Coppermine-Morze Beauforta
Apalachicola-Zatoka Meksykańska
Potoma-Ocean Atlantycki
Nottaway-Zatoka Hudsona
Balsas-Ocean Spokojny
Rupert-Zatoka Hudsona
Eastmain-Zatoka Hudsona
Coco-Morze Karaibskie
Attawapiskat-Zatoka Hudsona
Saint John-Ocean Spokojny
Anderson-Morze Beauforta
Sacramento-Ocean Spokojny
Connecticut-Ocean Atlantycki
Horton-Morze Beauforta
Roanoke-Ocean Spokojny
Delaware-Ocean Atlantycki
Skeena- Ocean Spokojny
Saint-Maurice-Rzeka Świętego Wawrzyńca
George- Ungava
Patuca-Morze Karaibskie
Hudson-Ocean Atlantycki


To masz absolutnie wszystki, pierwsze do rzeka a drugie dopływy
za taka prace licze na naj ;p
2 5 2
2010-01-05T13:43:37+01:00
Jukon - white, tanana porcupine, koyukuk

Mackenzie - liard, peel, wielka rzeka niedzwiedzia

Nelson - burntwood

Missouri - jefferson, madison, gallatin, sixteen mile creek, deaborn, smith, sun. belt creek, marias, arrow creek, judith, cow creek, musselshel, milk, redwater, poplar, big muddy creek, yellowstone, little muddy creek, tabacco garden creek, Little Missouri, Knife, Heart, Cannonball, Grand, Moreau, Cheyenne, Bad, White, Niobrara, James, Vermillion, Big Sioux, Perry Creek, Floyd, Little Sioux, Soldier, Boyer, Mosquito Creek, Platte, Little Nemaha, Big Nemaha, Nishnabotna, Nodaway, Kansas, Blue, Grand, Chariton, Lamine, Osage (rzeka), Gasconade

missisipi - tennessee, ohio, minnesota, missouri, arkansas, red

kolorado - san juan, małe kolorado, gila, green.

Peace - Finlay, Parsnip

Athabaska - Pembina, Clearwater

Rzeka św Wawrzyńca -Saguenay, Saint-Maurice, Richelieu, Ottawa

Rio Grande (nie ma dopływów)

Kolumbia - Kootenai, Pend Oreille, Yakima, Snake, John Day, Klickitat, Hood, Sandy, Willamette

oczywiscie rzeki pisze sie duza litera, ale pisalam na szybko i nie przestrzegalam tej reguly. mam nadzieje ze sie przyda :)