Odpowiedzi

2011-10-11T17:21:47+02:00

wiek XVI został nazwany złoty wiekiem ponieważ przyniósł on ogromny wzrost znaczenia Polski w różnych dziedzinach życia na arenie międzynarodowej.

43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2011-10-11T17:42:14+02:00

Polska była wtedy najbogatsza i najpotężniejsza w swojej historii. Nie było dużej ilości wojen więc nie traciła ludzi. Z pomocą Włochów w Polsce zaczął się wtdy renesans.

78 3 78