Wymień minimum 10 książek napisanych przez Henryka Sienkenkiewicza. Bardzo prosze aby na dzisiaj to rozwiazano gdyz mam to na Jutro BARDZO PROSZE.

Ps niezapomnieć o tym aby w sród nich była W Pustyni i W Puszczy z góry dziękuje

Darkorbitek mialem tylko tyle pkt :(

3

Odpowiedzi

2010-01-05T13:47:02+01:00
Najwazniejsze

w pustyni i w puszczy
potop
ogniem i mieczem
pan wołodyjowski
Krzyżacy
pan tadeusz
Quo Vadis
Latarnik
Janko Muzykant
Hania

to są tej najwazniejsze:) licze na naj :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:48:45+01:00
No to :
W Pustyni i w Puszczy,
Ogniem i mieczem,
Na marne,
Trylogia,
Potop,
Pan Wojodyłowski,
Bez dogmatu,
Rodzina Połanieckich,
Quo vadis,
Krzyżacy,
Na polu chwały,
Wiry,

MAM NADZIEJĘ ZE POMOGŁAM .. :)
2010-01-05T13:49:34+01:00
1. Na marne
2.Ogniem i mieczem
3. Potop
4. Pan Wołodyjowski
5. Bez dogmatu
6. Rodzina Połanieckich
7. Quo vadis
8. Krzyżacy
9. Na polu chwały
10. Wiry
11. W pustyni i w puszczy
1 5 1