Krzyżówka proszę byle szybko ;)

1. Miejsce składowania złomu.
2. Metal kolorowy stosowany do wyroby figurek, świeczników itp.
3.Wytapia się z niej metal.
4. Wykonane z żeliwe,ogrzewają niektóre mieszkania.
5. Szlachetny metal koloru żółtego.
6. Inaczej złotnik.
7. Twardy jak ...

Pozdrawiam :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T13:47:49+01:00
1)ZŁOMOWISKO
2)MOSIĄDZ
3)STAL
4)KALORYFERY, GRZEJNIKI
5)BRĄZ-MOSIĄDZ
6) Jubiler
7)GŁAZ,
5 4 5
2010-01-05T13:48:57+01:00
1.złomowisko
2.mosiądz
3.?
4.grzejniki,kaloryfery
5.złoto
6.jubiler
7.głaz
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:50:31+01:00
1. złomowisko
2. mosiądz ew. brąz
3. ruda
4. piece
5. złoto
6. jubiler
7. stal

Pzdr
1 5 1