Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-05T13:47:20+01:00
Rozwiązanie w linku
http://zadane.pl/zadanie/278123
2010-01-05T13:49:02+01:00
3000-0,15*3000=2550
2550-2550*0,15=2550-382,5=2167,50zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T13:49:31+01:00
Cena początkowa 3000 zł
pierwsza obniżka o 15%
3000zł - 15%*3000zł = 3000zł - 450zł = 2550zł
druga obniżka o 15 %
2550zł - 15%*2550zł = 2550 - 382,5 = 2167,5zł