Odpowiedzi

2010-01-05T14:14:48+01:00
21. 6,4:0,5 – 0,7 – 1,5:3= 12,8 – 0,7 -0,5=11,6

35:100 *11,6=4,06

22. (0,2-0,08):(0,16+0,08)=0,12:0,24=0,5
0.08x0,5 = 0,04
będę ułamki pisal w ten sposób 3/4 a liczniki i mianowniki w (xxx)/(yyy) zebys wiedzial ;p a * to jest mnozenie ;]
24. (11/6+4/3*3/8)/(7/6+14/5*5/6)= (11/6+1/2) / (7/6+7/3) = 14/6:21/6= 14/6*6/21=2/3

6/10*2/3=12/30=6/15
1 5 1
2010-01-05T14:15:34+01:00
21

(6,4:0,5-0,7-1,5:3)*0,35=(12,8-0,7-0,5)*0,35=11,6*0,35=4,06

22

0,12/0,24=0,5
0,5* 0,08=0,04

23
1/3 wyrazenia
8/5 *2 + 7/3 *6/5=3,2+2,8=6
6*1/3=2

24
(11/6+4/3*3/8):(7/6+14/5*5/6)=

14/6 : 21/6=14/6* 6/21=2/3

2/3 *6/10=0,4
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:17:07+01:00
Zad. 21.
(6,4:0,5-0,7-1,5:3)*0,35=(12,8-0,7-0,5)*0,35=11,6*0,35=4,06
Zad. 22.
0,12/0,24=0,5
0,5* 0,08=0,04
Zad. 23.
1/3 wyrazenia
8/5 *2 + 7/3 *6/5=3,2+2,8=6
6*1/3=2
Zad. 24.
(11/6+4/3*3/8):(7/6+14/5*5/6)=
14/6 : 21/6=14/6* 6/21=2/3
2/3 *6/10=0,4
1 5 1