Uzupełnij poniższy tekst

Pływanie zależy od ........ i ........ ciała oraz ......... w jakiej jest zanurzone.
Trzeba znać masę i objętość substancji aby obliczyć ........

Gęstość wody wynosi .....
Gęstość substancji zależy od .......
Przedmioty pływają w wodzie gdy mają .......
Gdy mają one ......... gęstość toną
Powietrze ......... ma mniejszą gęstość od powietrza ......

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T19:03:48+02:00
Pływanie zależy od gęstości i masy ciała oraz cieczy w jakiej jest zanurzone.
Trzeba znać masę i objętość substancji aby obliczyć gęstość

Gęstość wody wynosi 1kg/dm³
Gęstość substancji zależy od ciśnienia i temperatury.
Przedmioty pływają w wodzie gdy mają mniejszą gęstość niż woda.
Gdy mają one większą gęstość toną
Powietrze wilgotne ma mniejszą gęstość od powietrza suchego.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-19T19:34:44+02:00
Gęstości, masy , cieczy
gęstość

1kg/dm³
ciśnienia i temperatury.
mniejszą gęstość niż woda.
większą
wilgotne , suchego.
1 3 1
2009-09-19T19:44:09+02:00
Sądze że to będzie tak



Pływanie zależy od gęstości i masy ciała oraz cieczy w jakiej jest zanurzone.
Trzeba znać masę i objętość substancji aby obliczyć gęstość

Gęstość wody wynosi 1kg/dm³
Gęstość substancji zależy od ciśnienia i temperatury.
Przedmioty pływają w wodzie gdy mają mniejszą gęstość niż woda.
Gdy mają one większą gęstość toną
Powietrze wilgotne ma mniejszą gęstość od powietrza suchego.
2 2 2