Odpowiedzi

2010-01-05T14:33:55+01:00
Bardzo proszę o nie niszczenie roślinności w naszym mieście. Rośliny produkują tlen więc są nam potrzebne do oddychania. Pomyślcie o tym gdy bedziecie wyrzucać śmieci na trawnik czy łamać gałęzie drzew!!.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:48:59+01:00
Zarządzenie

Chciałbym poinformować wszystkich mieszkańców Polski o nie bezpieczeństwie, które wielkimi krokami się do nas zbliża. W telewizji wiele razy poruszano ten problem, lecz nikt się tym nie zainteresował, wiec postanowiłem go poruszyć. Prosze więc was o pomoc. Problem globalnego ocieplenia jest poważny, lecz są szanse na uratowanie naszej planety i ocalenia ludności. Aby tego uniknąć nie możemy palić opon ani reklamówek foliowych, ani tego typu rzeczy. Jest wiele rzeczy, które możemy zrobić dla naszej planecie. Dziękuję.
Minister środowiska.
4 4 4