Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:36:36+01:00
Sniadanie kanapki z miodem i mlekiem
obiat schabowy z surowka i ziemniakami
kolacja jajka gotowane natwardo
pon
2010-01-05T14:47:31+01:00
Poniedziałek:śniadanie:
-płatki, jogurt.

Śniadanie w szkole:
-bułka z ogórkiem lub z serkiem

Obiad:
-zupa pomidorowa lub ogórkowa, ziemniaki sórówka, kotlet.

Podwieczorek:
-owoc jakiś np:jabłko

Kolacja:
-pieczywo z szynką,cherbata.

Wtorek:śniadanie:
-płatki, sok pomarańczowy

Śniadanie w szkole:
-bułka z twarożkiem.

Obiad:
-ziemniaki, groszek, białe mięso.

Podwieczorek:
-Owoc np banan

Kolacja:
-grzanki.

Niedziela:
Śniadanie:
-chleb z sałatom.

Śniadanie w szkole:
-chleb z sałatą i serkiem

Obiad:
-zapiekanka z makaronem

Podwieczorek:
-Słodycz wafelek

Kolacja:
-płatki