Odpowiedzi

2010-01-05T14:45:40+01:00
Agnieszka jest bardzo miła osoba . Ma silny charakter i zawsze jest uparta.
Ma 12 lat jak my wszyscy .
Chodzi ubrana na sportowo.
Ma wielu kolegów i koleżanek .
Agnieszce mogę powierzyć swój największy sekret.
Jest wzorem do naśladowania innym nastolatkom..



Niewiem czy dobrze ale coś jest jak chcesz to pozmieniaj .
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:50:00+01:00
Moja koleżanka (ma na imię/nazywa się) ... Ma ... lat. (chodzi/nie chodzi) ze mną do klasy. Siedzi ze mną w ławce..
Napisz o kolorze jej:
•włosów
•oczu
•jej ulubionym kolorze
Jakiej muzyki słucha, gdzie mieszka (czy blisko Ciebie, czy daleko)
o waszym wspólnym, ulubionym albo tajnym miejscu (ono już nie będzie takie tajne jak o nim napiszesz ;) )
Ubrania w jakie najczęściej się ubiera...
7 4 7