Odpowiedzi

2010-01-05T14:49:21+01:00
1. 3a + 4a = 7a
2. 2b + b=3b
3. 4x + 13x=17x
4.12d-10d=-2d
5. 5a+(-4a)-2b+3b=a+b
6. 6x+4x +2y-7y=10x-5y
1 1 1
2010-01-05T14:49:38+01:00
1. 3a+4a=7a
2.2b+1b=3b
3.4x+13x=17x
4.12d-14d=-2d
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:50:21+01:00
1.
3a + 4a = 7a

2.
2b + 1b = 3b

3.
4x + 13x = 17x

4.
12d - 14d = -2d

5.
5a + (-4a) - 2b + 3b = a + b

6.
6x + 4x + 2y - 7y = 10x - 5y
4 5 4