Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T08:13:54+02:00
Rosyjska agencja kosmiczna chce zaproponować nową atrakcję turystyczną - wycieczkę dookoła Księżyca. Jak informuje rosyjski dziennik Izwiestia, taka wyprawa ma kosztować chętnych nawet 100 mln dolarów.

Plany kosmicznych "wycieczek" zaprezentowała w poniedziałek Rosyjskiej Agencji Kosmicznej firma Energia, która współuczestniczy w budowie i obsłudze rosyjskich statków kosmicznych.

Wynika z nich, iż kosmiczni turyści mieliby wyruszać w rakietach Sojuz z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie. Następnie spędzaliby tydzień na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS), stamtąd ruszali w podróż dookoła Księżyca i powracali bezpiecznie na Ziemię.

Do tej pory Rosjanie wysłali już w kosmos dwóch turystów - amerykańskiego biznesmena Dennisa Tito oraz Marka Shuttlewortha z RPA - obu na tygodniowe "wycieczki". Według informacji Agencji, bilety na kosmiczną podróż kosztowały każdego 20 mln dolarów.
2009-09-20T09:57:22+02:00
A teraz zupelna nowosc! Lot na ksiezyc juz jest w zasiegu reki. Kazdy kto chce poleciec moze to zrobic.