Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:58:21+01:00
Madras
13° 9' N
80° 27' E

Moskwa
56 stopni wysokosci geograficznej i 47 stopni szerokosci geograficznej.

Kair
30° 03' N
31° 14' E

Nowy orlean
29°57' N
90°4' W

Sao paulo
23° 30' S
46° 37' W

prosze licze na naj ;)
1 5 1
2010-01-05T15:03:58+01:00
- Madras 13°N 80°E
- Moskwa 55°45'N 3 7°37' E
- Kair 30° 03' N 31°14' E
- Nowy Orlean 29°57'N 90°04W
- Seo Paulo (Chodziło o Sao Paulo?) 23°30'S 46°30'W