Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T14:59:35+01:00
Bóg stworzył życie i człowieka. Zarówno człowiek jak i życie są dobre, jako twory boskie, jednak gdyby jedno chciało wyeliminować drugie sprzeciwia się woli Pana, który w dekalogu (dziesięciu przykazaniach) nakazał szanować życie.
2010-01-05T15:00:47+01:00
Bóg stworzył życie i człowieka. Zarówno człowiek jak i życie są dobre, jako twory boskie, jednak gdyby jedno chciało wyeliminować drugie sprzeciwia się woli Pana, który w dekalogu (dziesięciu przykazaniach) nakazał szanować życie.
2010-01-05T15:01:01+01:00
Aborcja jest zlem, ponieważ zabija się jeszcze nie narodzone dziecko, a konsekwencje tego czynu matka ponosi i odczówa do końca swojego życia.