PILNE!!
mam na zadanie napisac swoj co robie w ciągu dnia. [taki plan dnia] nie musi być w punktach.. min.10 zdań.. w czasie PREZENT SIMPLE [chyba.!] +tłumaczenie

tylko jedna prosba: jak ktos bd. pomagał mi w tym zad. to niech nie korzysta ze słownika elektronicznego bo ono nie przetlumacza zdan poprawnie gramatycznie
i niech nie kopiuje treści z netu bo moja nuczycielka to straszna piła i sprawdza
aa i to ma być na poziomie klasy 3 gimn..!

baardzo.. baaardzo..baaardzo proszę o pomoc!!!
potrzebne na niedzielę [ 20.09] do godz. 19.00

3

Odpowiedzi

2009-09-19T19:40:57+02:00
W piątek wstaje o godzinie 7 30 . następnie biorę prysznic i myje zęby. Po umyciu jem śniadanie idę do szkoły gdzie zaczynam lekcje o 8.50. kończę szkole o 3.00 następnie wracam do domu i gram na komputerze . O 18.00
wychodzę z psem , gdy przyjdę z moim psem zaczynam oglądać telewizje . Oglądam telewizje do 22.00,po oglądaniu kompie się i zaczynam grać na kompuerze do godziny 1.00 . następnie idę spać
I get up at 7.30 on Friday. After that I have a shower and I clean my teeth. After the cleaning I have a breakfast and I go to school on foot (on foot-pieszo, by bus-autobusem). I start my lessons at 8.50 a.m. and I finish its at 3.00 p.m. After school I play the computer games untill 6 o'clock p.m. If I finish playing I go for a walk with my dog. After that I watch TV untill 10 o;clock p.m. If I finish watching I go to sleep at 11 o'clock p.m.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T19:46:56+02:00
Everyday I wake up at 6:30 o'clock.
After that I go to the bathroom. There I wash my teeth.
Around the 7 o'clock my mum shouts that breakfast Is ready, so go to the kitchen. For breakfast usually I have cereals. After the meal I go back to my room to wear clothes. At 7:45 o'clock I go to school.
Lessons usually starts at 8 o'clock. After school, at home I have a lunch. Next hours are the time for relax. I watch tv, play computer games and surf at the Net. Around 5 pm I do my homework. When I end this I go to the kitchen for the dinner. Later I watch tv, and around 9 pm I have a shower. after that I go to my bed and read a book. I go to sleep around 10:30 pm.
That is how usually looks my day.

Każdego dnia wstaję o 6:30/ Potem ide do łazienki. Tam myję zęby. Okolo 7 mama krzyczy ze śniadanie jest już gotowe wiec idę do kuchni. Na śniadanie zazwyczaj jem płatki na mleku. Po posiłku wracam do pokoju, żeby się ubrać. O 7:45 idę do szkoły. Lekcje zazwyczaj zaczynają się o 8. Po szkole, w domu jem obiad. Następne godziny to czas na relaks. Oglądam telewizję, gram na komputerze, serfuje po necie. około 17 odrabiam pracę domową. Kiedy skończę idę do kuchni na kolację. Póżniej oglądam telewizję, około 21 biorę prysznic. Po nim idę do łożka i czytam książkę. Zasypiam około 22:30.
Tak zazwyczaj wygląda mój dzień.
2009-09-19T19:57:05+02:00
I usually get up at 9 am. I always need at least 15 minutes to get up from bed. Then I have a breakfast. After that I brush my teeth. Then i go outside. I always can find something to do to 2 pm. Usually I play football with my friends. At 2 pm a dinner is ready. Always on time! I must say that my mother is very good at cooking! Between 2 and 5 pm I do different things. Sometimes I watch television, sometimes read book. At 5 pm I do my homework or learn something if there is nothing to do at home. Before a supper I go with dog for a walk. After the supper I play computer games and go to bed at 10 pm.

Zazwyczaj budzę się o 9 rano. Zawsze potrzebuję przynajmniej 15 minut na wstanie z łóżka. Następnie jem śniadanie. Potem myję zęby i wychodzę na zewnątrz. Zawsze znajdę sobie coś do roboty do 14:00. Zazwyczaj gram w piłkę z przyjaciółmi. O 14:00 obiad jest gotowy - zawsze na czas! Muszę wspomnieć, że moja mama bardzo dobrze gotuje! Pomiędzy 14:00 a 17:00 robię różne rzeczy. Czasem oglądam telewizję, czasem czytam książkę. O 17:00 odrabiam pracę domową albo uczę się czegoś, jeżeli nic nie jest zadane. Przed kolacją wychodzę z psem na spacer. Po kolacji gram na komputerze i idę spać o 22:00.