Odpowiedzi

2010-01-05T15:00:51+01:00
Boże, od którego wszystko dobro pochodzi,
dziękuję Ci za moich rodziców, za ich poświęcenie i miłość.
Proszę Cię, abyś ich zachował w zdrowiu i błogosławił ich pracy.
Ty wiesz, o Boże, że rodziców kocham, choć nieraz sprawiam im przykrość.
Proszę Cię, naucz mnie okazywać im serce. Pomóż mi być posłusznym
i chętnie pomagać w domu. Czuwaj, Boże, nad naszą rodziną,
niech panuje w niej pokój i zgoda. Amen.
3 4 3
2010-01-05T15:01:22+01:00
Kochani Rodzice!
Jestem wdzięczna Panu Bogu, że dał mi Was. Jest on bardzo miłosierny i kochany dając mi takich cudownych rodziców. Bądźcie zawsze zdrowi i niech Maryja, Matka Jezusa, zawsze wyprasza u Swojego Syna jak najwięcej Łask Bożych dla Was.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-05T15:11:04+01:00
By zdrowie i szczęście rodziców
nie opuszczało, by z nieba
wszelkie łaski zsyłało.
Niech Pan Bóg ma ich w
swojej opiece.
A po śmierci niech będą w niebie.

Amen
1 5 1