Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • LuLu
  • Rozwiązujący
2009-09-19T19:48:43+02:00
1⁵/₉ : 1¹/₃ × 0,75
14/9 : 4/3 × 3/4
14/9 × 3/4 × 3/4 = 126/144 = 7/8

liczba 7/8 to 1/8 liczby której szukasz
liczba której szukasz to 7/8 * 8 = 7
18 4 18
2009-09-19T20:12:37+02:00
Rozwiązanie:
1⁵/₉ : 1¹/₃ × 0,75=14/9 : 4/3 × 3/4=14/9 × 3/4 × 3/4 = 126/144 = 7/8

liczba 7/8 to 1/8 szukanej liczby
szukana liczba to 7/8 * 8 = 7

Odp. Szukana liczba to 7.
7 3 7